Facilitymanagement

Facilitaire dienstverlening

Onderhoud van retailfaciliteiten is cruciaal en vraagt om een efficiënte totaalaanpak. Den Dekker Facility Management beheert al uw onderhoudsprocessen en nodige reparatiewerkzaamheden, vanaf de dag van oplevering van uw pand. U heeft er geen omkijken naar en kunt rekenen op dienstverlening van de hoogste kwaliteit.

Complete ontzorging

Wat dit inhoudt? We nemen u het regelen van het onderhouds- en reparatiewerk aan uw pand uit handen. Dit doen we met behulp van ons meldingssysteem en betrouwbare netwerk van monteurs, aannemers en installatiebedrijven. Uw pand blijft zo in optimale conditie en we minimaliseren het aantal storingsgevallen. Zodra die zich toch voordoen, reageren we adequaat en sturen we snel aan op het verhelpen van het probleem. Zonder dat u hier uw kostbare tijd aan kwijt bent, binnen uw budget en met behoud vanuw continuïteit.

Uw helpende hand

Naast het beheren van uw periodiek onderhoud bieden we de helpende hand bij storingen en calamiteiten zoals:

• lekkage of verstoppingen

• storingen aan liften, schuifdeuren en rolluiken

• storing aan kassa en ICT

• schade als gevolg van inbraak of ramkraak

• een defecte verwarming of airconditioning

• een defect aan het alarmsysteem

• defecte lampen op moeilijk bereikbare plaatsen

• andere technische problemen waarbij een vakman noodzakelijk is

Hoogste kwaliteit dienstverlening

Wij leveren niet alleen snelle service maar staan tegelijkertijd garant voor hoge kwaliteit van dienstverlening. Onderhoudswerkzaamheden laten we uitvoeren met een scherp oog voor degelijkheid en duurzaamheid. Voorkomen van problemen is altijd beter dan oplossen. Wanneer we de monteurs oproepen voor reparatie zijn ze snel ter plaatse en gaan zij niet weg tot het probleem is opgelost. We werken met een netwerk van bekwame en betrouwbare bedrijven, maar mocht u voorkeur hebben voor een bepaalde deskundige, dan zetten we deze graag voor u in. Onze onafhankelijkheid is één van onze sterke kenmerken.

Slim systeem - Snelle service

Met ons centrale meldpunt en informatiesysteem beheren en optimaliseren we voor onze klanten alle onderhoudsprocessen. Hoe dit in zijn werk gaat? Simpel en effectief. Zodra zich in uw pand een probleem voordoet belt of mailt u ons, meer hoeft u niet te doen. Wij ondernemen direct actie om de storing of schade te verhelpen. We zijn daarvoor vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.

Speciale Software

We beschikken over een geavanceerde applicatie waarin we informatie over uw bedrijfspand bewaren en bijhouden. Met behulp daarvan kunnen we snel en gericht actie ondernemen. Door eenmalig in ons systeem gegevens in te voeren over uw gebouw, beschikken we altijd over de nodige informatie om de aard en ernst van het probleem goed in te schatten en de meest geschikte uitvoerende partij voor u in te schakelen. Ook biedt ons softwaresysteem u achteraf een handig overzicht van meldingen, rapportages en facturen welke het management kan gebruiken. Belangrijke zaken die in ons systeem opgenomen kunnen worden zijn onder andere:

•adresgegevens

•constructie- en installatiegegevens

•gebouwhistorie

•uw voorkeurs-leveranciers

•huurcontract

Het verloop van een melding

Op het moment dat u een onderhoudsprobleem of storing ervaart, mailt of belt u ons en de volgende stappen worden ondernomen

•uw melding verwerken wij in ons systeem en we documenteren per discipline / categorie van storing,

•we nemen vervolgens direct contact op met een deskundige monteur / aannemer / installateur voor een order,

•de uitvoerder komt zo snel mogelijk naar u toe, evalueert het probleem op locatie en verhelpt dit,

•u kunt ondertussen verder met uw werkzaamheden. Uw personeel en klanten kunnen blijven werken en winkelen,

•we houden u continu op de hoogte van de status / vooruitgang,

•facturen worden geregistreerd bij de melding en rapportage,

•u ontvangt maandelijks een totaaloverzicht met rapportages, meldingen en investeringen

Onze pluspunten op een rij

Door gebruik te maken van de diensten van Den Dekker Facility Management bent u van het volgende verzekerd:

• Eén centraal meldpunt

• we staan 24/7 voor u klaar,

• binnen minimale tijd partijen aan het werk om uw klacht te verhelpen,

• behartiging van uw belangen,

• kostenbewaking: we bespreken uw budget vooraf,

• geen onvoorziene kosten achteraf,

• zorg voor monitoring,

• zorgvuldige documentatie van al uw meldingen,

• afhandeling van periodiek onderhoud,

• afhandeling van periodieke keuringen,

• mogelijke ondersteuning door Projectmanagement Den Dekker,

• we pakken door en lossen het op.

Meer weten?

Natuurlijk komen wij graag bij u langs om een en ander toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Belt u gerust met Den Dekker Facility Management B.V. op telefoonnummer 088-1233336 om een afspraak te maken. Mailen kan natuurlijk ook: info@dendekker-fm.nl

Algemene voorwaarden